Customer Engagement

Doe jij alles voor jouw klanten?

Zet de klant centraal

Staat binnen jouw organisatie de klant echt centraal? Interactie met de klant is de basis voor het bereiken van klantbetrokkenheid, ook wel Customer Engagement. De klanten van vandaag verwachten een complete klantervaring, zowel in de digitale als fysieke wereld. De klantrelatie van de toekomst biedt persoonlijke bediening, mobiele toegang en zelfservice altijd en overal.

Verhoog klantloyaliteit

Door naar je klanten te luisteren en de interactie op te zoeken, laat je een goede indruk achter en werk je continu aan het verbeteren van de klantervaringen, klantloyaliteit en organisatiereputatie. Dit levert niet alleen tevreden klanten op, maar ook verkopen, zowel op korte als op lange termijn.

Alles vanaf één Customer Engagement platform

InSpark biedt jou Microsoft Dynamics 365, hét Customer Engagement platform, waarmee je jouw klanten een succesvolle en correcte klantervaring biedt door lange termijnrelaties te bouwen. Deze zijn persoonlijk, proactief en voorspellend voor marketing, sales en services. Kennismaken?

InSpark