In 6 stappen naar een digitale gemeente

Zo zet je burgers centraal

Whitepaper: In 6 stappen naar een digitale gemeente

Burgers staan midden in de digitale netwerksamenleving. Zij verwachten snel, overal en altijd digitaal zaken te kunnen doen met de gemeenten. Burgers willen vergunningen digitaal aanvragen en ontvangen en bijvoorbeeld via een app melden dat de stoep gerepareerd moet worden. Zowel burgers als ambtenaren nemen niet langer genoegen met een 9-tot-5- mentaliteit, maar willen en geholpen worden wanneer date het beste uitkomt.

Is jouw gemeente klaar voor de Wet recht op elektronische zakendoen?

in 2017 treedt de Wet recht op elektronisch zakendoen in werking. Vanaf dat moment moeten oveheden al hun diensten digitaal aanbieden. Dit heeft een betere dienstverlening, minder hulpvragen, lagere kosten en een betere naleving van regels tot gevolg. Maar hoe zorg je dat jouw gemeente ook een moderne en digitale dienstverlening aanbiedt? In deze whitepaper lees je hoe jouw gemeente in 6 stappen transformeert naar een moderne gemeente.

Whitepaper take-aways:

Hoe je een strategie kunt ontwikkelen naar een digitale gemeente

  • Waarom een cultuuromslag binnen jouw gemeente noodzakelijk is.
  • Wat de impact is van plaatsonafhankelijk werken op de gemeentelijke dienstverlening.
  • Hoe je nieuwe inzichten verkrijgt met de juiste inzet van data.
  • Hoe je zorg draagt voor een goede privacy en security.
Download vandaag

Wil je jouw gemeente transformeren naar een moderne en digitale gemeente waar de burger centraal staat? Zet dan vandaag de eerste stap en download deze whitepaper.

InSpark