InSpark verwelkomt Jan Kaan als nieuwe Chief Commercial Officer (CCO)

InSpark heeft een nieuwe aanwinst: Jan Kaan is per 1 augustus gestart als Chief Commercial Officer (CCO). Met een indrukwekkende achtergrond in diverse commerciële rollen en diepgaande kennis van de markt, staat Jan klaar om InSpark naar nieuwe hoogten te leiden.

Zijn focus ligt op het versterken van het merk en het verkennen van nieuwe marktsegmenten, met als doel de groei van InSpark te versnellen en klanten die toe zijn aan een nieuwe dimensie in de digitale transformatie door middel van cloudtechnologie te laten accelereren.

Als lid van het managementteam is hij medeverantwoordelijk voor de verdere groei van de organisatie en het behalen van de ambitieuze doelstellingen van het innovatieve bedrijf. In deze rol werkt hij nauw samen met moederbedrijf KPN en Microsoft. Met zijn ervaring in zowel grote als middelgrote IT-bedrijven is hij van grote waarde voor InSpark en haar klanten. 

Jan gelooft sterk in de gezamenlijke missie van InSpark en KPN om van Nederland het meest vooraanstaande digitale land van de wereld te maken. “Door onze krachten te bundelen, kunnen we zakelijke klanten optimaal ondersteunen in hun digitale transformatie. De combinatie van KPN’s betrouwbaarheid en stabiliteit met de flexibiliteit en innovatiekracht van InSpark zorgt ervoor dat onze klanten altijd kunnen rekenen op top notch oplossingen die niet alleen hun huidige uitdagingen oplossen, maar hen ook voorbereiden op de toekomst. Samen zorgen we voor een nog betere klantbeleving en een duurzame digitale toekomst.”

 “Het mooiste wat ik heb gedaan, is mijn eigen team zo ontwikkelen dat ze mij niet meer nodig hadden. Eerst doe je het voor, dan samen, en uiteindelijk laat je ze het zelf doen, terwijl je blijft coachen en uitdagen.”

Toekomstvisie voor InSpark

Jan heeft grote plannen voor de toekomst van InSpark: “Mijn doel is om de InSpark omzet te helpen verdubbelen en om zowel individuen als het collectief te helpen groeien naar de beste versie van zichzelf. Deze groei sluit perfect aan bij de verdere ontwikkeling van onze organisatie en versterkt onze bijdrage aan de gezamenlijke missie met KPN. Door samen te werken, kunnen we onze klanten op een nog hoger niveau bedienen en hen helpen om voorop te blijven lopen in een steeds digitaler wordende wereld.”

Hij omschrijft InSpark in drie woorden: ondernemend, growth mindset en verbindend. Deze kernwaarden zullen volgens Jan de sleutel zijn om de ambitieuze doelen van InSpark te bereiken.

InSpark kijkt uit naar de samenwerking met Jan en heeft er alle vertrouwen in dat hij een waardevolle toevoeging zal zijn aan het team. Welkom aan boord, Jan!

Met deze nieuwe aanstelling bevestigt InSpark wederom haar toewijding aan innovatie en groei, en zet het bedrijf een belangrijke stap richting een nog succesvollere toekomst.

Heb je nog vragen?

Wij beantwoorden graag alle vragen die je nog hebt n.a.v. dit nieuwsbericht. Laat het ons hieronder weten en we komen snel bij je terug.

Neem contact op

Contactformulier