Bot Kickstart
In een wereld waar snelheid cruciaal is en klanten steeds veeleisender worden, zijn chatbots onmisbaar. Gartner's onderzoek laat zien dat in 2020 meer dan 50% van de grote ondernemingen chatbots gebruikt, een enorme sprong sinds 2017 toen dit nog maar 2% was.
Doe mee aan onze workshop en ontdek hoe kunstmatige intelligentie en chatbots jouw bedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen. Leer hoe chatbots direct kunnen communiceren met klanten, helpen bij boekingen en ticketverkoop, en als vraagbaak dienen in de gezondheidszorg. Ontdek de voordelen: versnel je klantenservice, automatiseer je processen en verbeter de interactie met je stakeholders.
Dit levert de workshop jou op:
-
Onze developers & innovatie experts denken mee op creatief en innovatief niveau
-
Ontdek waar je op moet letten bij het implementeren en onderhouden van je chatbot
-
Ontvang een concrete roadmap om jouw Bot te lanceren; van idee tot implementatie
-
Breng je bot tot leven met jouw demo bot en overtuig zo jouw stakeholders
-
Verkort wachttijden, verhoog klanttevredenheid en bespaar op personeelskosten
Aan de slag
Tijdens de Bot Kickstart Workshop gaan we jullie helpen met het uitdenken en opzetten van een (chat)bot. In de 4 uur durende workshop zullen we vertellen wat kunstmatige intelligentie en bots voor jouw bedrijf kunnen betekenen en hoe je dit succesvol toe kan passen. Om dit te demonstreren, zullen wij een aantal klantcases delen die de Bot technologie goed illustreren, om een completer beeld te geven van wat we samen kunnen bereiken. Ten slotte ontwerpen we samen een design voor jouw organisatie en klanten in de Canvas sessie en maken we een demo.