Expert Desk
Actieve ondersteuning
Wordt jouw IT-team voortdurend overspoelt met verzoeken? Ervaar je een tekort aan handen direct tijdens vakantieperioden of door een overladen projectagenda? Of neemt de dagelijkse ondersteuning zoveel tijd in beslag dat er geen ruimte overblijft voor vernieuwing of de implementatie van cloudoplossingen? In dat geval is de InSpark Expert Desk precies wat je nodig hebt.
Daarom Expert Desk
-
Werkt 24×7 samen met je huidige IT afdeling
-
Altijd een team van de beste Cloud Experts tot je beschikking
-
Verzekerde hulp bij problemen en vragen via SLA’s
Navigeren door een innovatief landschap
Naast probleemoplossing nemen we ook belangrijke updates of nieuwe functies voor onze rekening. Speciaal voor Expert Desk klanten bieden we gereduceerde tarieven aan met gegarandeerde ondersteuning via onze SLA-pakketten (brons, zilver, goud), die je elke 3 maanden kosteloos kunt wijzigen. Bij onoplosbare problemen schakelen we direct Microsoft Premier Support in, zonder dat je zelf een contract nodig hebt.
Onboarding
We spreken af welke omgevingen we mogen beheren en regelen veilige toegang met bijvoorbeeld Multi Factor Authentication (MFA) en Priviliged Identity Management (PIM). Onze collega’s komen bij jullie op locatie kennismaken met het IT team en leggen de gemaakte afspraken vast in een DAP, zodat deze duidelijk zijn bij alle partijen.
Verder lezenSamenwerken
Onze dienst is binnen afzienbare tijd up-and-running en klaar voor gebruik. Je kunt gebruik maken van ons moderne support portaal met support app, maar wij zijn natuurlijk ook per e-mail, telefoon en Microsoft Teams te bereiken. We evalueren de samenwerking na 25 meldingen en sturen bij waar nodig. Uiteraard rapporteren wij over de uitgevoerde werkzaamheden.
Verder lezenInnoveren en versnellen
Je kunt niet alleen vragen stellen en incidenten melden, maar we leveren ook diensten op proactieve wijze. Denk aan webinars, nieuwsbrieven, maar ook een gepersonaliseerde innovatie- en routekaartsessie op locatie. Op deze manier zorgen we samen voor de innovatie & versnelling met onze ”versnellers op maat”.
Verder lezenWaar kunnen we je mee helpen?
Bij InSpark bieden we een variëteit van innovatieve oplossingen aan die speciaal ontworpen zijn om jouw organisatie te ondersteunen.Trusted Advisor
Dé nummer 1 adviseur voor een veilige en controleerbare cloudomgeving
Verder lezenMicrosoft Expertise
Onderdeel van de Microsoft Intelligent Security Association (MISA) met 24x7 dienstverlening door toonaangevende Microsoft-experts in Nederland.
Verder lezenPlatformcoach
Voortdurend advies voor ontwikkeling en verbetering van onze innovatiecoaches.
Verder lezenEén Aanspreekpunt
Modern ondersteuningsportaal voor persoonlijke en professionele ondersteuning.
Verder lezenGecertificeerd
ISAE3402 en ISO27001 gecertificeerd, met 14 gouden Microsoft competenties.
Verder lezenAzure Expert MSP
De status als Azure Expert Managed Services Provider (MSP) onderstreept de expertise en toewijding aan de hoogste standaarden in cloudbeveiliging en -beheer.
Verder lezenKickstart jouw Managed services avontuur!
Ben je op zoek naar een snelle start? Ontdek de vele mogelijkheden met onze dienstverlening. Samen met jou verkennen we de kracht van onze bewezen methoden om je snel en doeltreffend te ondersteunen met onze oplossingen.
Managed Support
Onze Expert Desk biedt snel, grondig en uitgebreid support als verlengstuk van jouw IT-afdeling. Onze coaches helpen je bij ons innovatieprogramma, zodat je altijd up-to-date blijft.
Managed Cloud
Met ons Cloud Operations Center monitoren we jouw omgeving gedetailleerd en zorgen onze platformcoaches ervoor dat je profiteert van de nieuwste functies.
Managed Security
Ons Cloud Security Center helpt je bij het continu beveiligen, detecteren en reageren op aanvallen op uw omgeving - 24x7, tegen een flexibele maandelijkse prijs.
Managed Oxygen
Jouw bedrijfsrelevante data adequaat beheren, optimaal analyseren en perfect begeleiden met ons moderne dataplatform.